2011年2月16日 星期三

小肥羊@TST

由於今日去stocktake 實在係太攰,我一落船已經超級肚餓,所以我一落船就即刻唸住要食埋dinner,但係起TST又臨急臨忙想食dinner,加上個電話又已經接近完全無電,所以唸都貴是唸就約左去TST小肥羊食dinner。
自從上次起旺角小肥羊食到有小強後都有一段時間無去過啦,今日再去食,原來小肥羊的湯底多了一款芫茜皮蛋湯底,所以我又揀了我最受的辣湯底拼芫茜皮蛋湯底。
今日可能有成日都體力勞動,雖然起雖stocktake好似好輕鬆,但我今日點個d 位置大部份都係起地下的櫃,所以要成日蹲底起身,你都咪話唔攰呀。我今日係餓到個食量變得好驚人,真係連自己都唔相信自己可以食到咁多野...
TST小肥羊可以選擇的食物較旺角小肥羊為多。感覺得個地方都好似乾淨D,下次我都係揀返去TST 食lu...
我地今日加多左$38食任食每鮮,但係佢個蠔真係好唔掂,d 味道勁怪及難食,小肥羊又加左價啦,今次任食係每位$148,同埋e+無左任飲汽水,今日全日無乜飲過水的過真係口渴到爆 (或者係同我捐完血身體流失了水份都有些關係罷!),一枝細汽水真係滿足唔到我,所以食完飯再去左seven買多一枝大可樂勁飲,就係咁今日就超級滿足!


芫茜皮蛋湯底內有一隻好大的皮蛋,用呢個湯底淥菜就最好味

每位客人可以獲贈3兩的羔羊肉

象拔蚌

水魷魚

帶子

生蠔 ~ 好難食ge

今次打破左自己個紀錄食左十幾隻蝦 ^~^

我至愛的丸丸~芝士丸

蟹子包心丸

我至愛的凍豆腐

呢個菇菇唔記得叫咩名,但係好幾好味喎


打邊爐必吃的疏菜~唐蒿菜

沒有留言:

張貼留言