2016年5月2日 星期一

紫羅蘭花場

因為花泥用曬,昨日去花墟搵過d花泥,但都唔合心意,最好、最靚的花泥都係發叔賣個d。

所以今日山長水遠,去到粉嶺買花泥,咁遠去到發叔的花場,又點會唔帶走幾盤紫羅蘭=0=

本來唸住買一盤花,最後都係帶走左3盤,其中一盤係218chocolate,呢盤之前種過,可昔佢最後都係枯左,而218開的花,開出嚟好清,好靚,花期又長,所以今次又再種返佢!

其中一盤係斑葉,已經好多年無種過斑葉,見佢幾特別,花開出嚟的顏色又唔錯,所以揀左佢,眾所周知,斑葉紫羅蘭係睇葉的紋理,所以花係唔靚,而我今次揀的這盤,兩樣都合心意。

最後一盤係起facebook見到覺得靚 C423+,叫發叔搵比我的。

好開心今日發叔再次同我分享了他40年來種植紫羅蘭的心得,真是獲益良多!

交通:
粉嶺火車站,轉乘54K小巴 (車費:$4.70)東閣圍落車(遊樂場前少少)

St. Luke Greenhouse - 新樂蘭藝: https://www.facebook.com/St.LukeGreenhouse/
以下的這幅相,成盤花發叔都唔捨得賣,真係估佢唔到,花名叫花貓,迷李品種的十字葉,一盤細細盤的花貓都要賣$700,我種花的層次仲係以賞花為主,所以只會考慮花的顏色及紋。

這盤花後特別,同一個植株可以開到兩種不同品種的花,不過發叔唔肯賣比我,我咁貪心當然係希望種一盤花可以有幾個效果啦!

呢隻汪汪係發叔的寶貝,發叔話佢已經20歳了!她好乖好聽話,又唔怕人,發叔話佢認得我添~~

臨走等車的短短10分鐘我隻手就變成咁!可憐!! 下之一定要記得帶蚊怕水

以下三盤花就係我今日帶了回家的植!
位於康怡花園及私家車中間有條小路,直行入係會見到發叔花場,而這個地方有個小巴站亦都係落車的地方

沒有留言:

張貼留言