2011年2月7日 星期一

心心

話說年三十晚好忍痛咁用左個陪伴我多年的心心應急錢,個心好唔舒服,好在之前比我發現完來我仲有一個同款,但係用左一張懷舊版的HSBC 紙幣摺,唔知點解我自己對舊版紙幣的設計特別喜歡,所以我搵返個舊版心心出嚟時都好驚喜!

為免我再有機會用左D心心紙幣,所以我襯住農曆新年這個日子,可以有大量新紙幣的期間,我又開始左研究下點摺心心,今次研究到兩款唔同摺法的心中心。

所以一次摺多左兩個用來旁身,希望唔會再有機會要用左佢地去啦!
正面:好鍾意呢張舊版紙幣~~如果現在拎出嚟用唔知D 人會唔會以為係假鈔呢?
背面
心中心:係用一張$100紙幣摺
雖然這3款心心有D 似,但係個摺法係好唔同的!

沒有留言:

張貼留言