2011年2月19日 星期六

鴻福四季海鮮火鍋

好多年前起大角咀食過碳爐打邊爐真係十分回味,除了係比較特別之外,用碳爐打邊爐亦有另外的一番風味,可惜大角咀老店已經結業,自此之後都無再食過碳爐打邊爐。早排起openrice見到起土瓜灣都有碳爐打邊爐仲可以bbq。

見今日又凍凍地加上尋日又出左考試成績,不竟都叫做辛苦左差不多2年都總算叫做畢到業,真係不枉我多年來的辛苦及努力,終於都叫做完成左,今晚當然係要順便要興祝一番啦!

因為轉左工的關係加上今個月有兩日去要鋪stocktakes 所以堆積了很多的工作,搞到我今日都要返公司做野,今日13:40返到公司走的時候已經係22:00,我唸大家以後要約我食飯都係約我食消夜會好d 囉!

其實之前起openrice 見到人地post 出來的相,這間食店的環境都係比較惡劣,當我從條巷仔行入去的時候,其實已經想走,但係見到好多人企晒起度,於是好八卦咁行埋去睇,睇睇下又覺得個bbq幾特別所以就行左入去...

入到去見到d 地方真係污jo 到不堪,真係唔想坐低,但係咁夜都唔知仲可以去邊度食飯,所以都係照食啦!

再望下個餐牌其實都幾多野食,但係大部分海鮮都係時價,所以我都唔會好知每樣野要幾多錢,我地兩個人去食埋單$625。

講返佢地d海鮮,因為該店有自設魚缸,所以佢地供應的海鮮都係非常之新鮮,真係全部上碟時都仲人係活生生的,當我將佢放上去個燒烤爐時不斷掙扎真係覺得有d殘忍,但係咁新鮮的食材,食物入口真係好鮮味!

今次打邊爐個湯底係泰式豬骨煲 (原來我唔記得打開個蓋影返張相),個豬骨煲$98,但係個味道令我徹底失望,個湯底有4大件的豬骨,一隻鳳爪及幾粒紅棗。個湯底的味道只係得d豬ge 味道,同埋太油。唔知係咪個煲太厚,我地食晒所有食物先至見到個湯滾 (個湯底本身都已經煮滾左先至上枱)。

食完個bbq & 打邊爐都已經係淩晨1點幾lu...
碳爐打邊爐&燒烤
醬料
大蜆~$12/隻
餃子半打$30
大蝦$36/両,一隻蝦有3両,即係食一隻蝦要$108
就咁睇係唔會知道隻蝦有幾大隻,將對筷子放起隻蝦旁,便可以知道隻蝦真係好大隻!
活生生的大蜆,於火爐上捶死掙扎
牛胸~老闆推介燒烤必吃  (要用浸一浸豉油再放上網燒,當牛胸開始熟時再放椒鹽燒一會便可以用),一個幾爽口的食物,雖然白雪雪一片好似食肥膏,但係一d油的感覺都無!
呢張就係我地坐個張枱
呢度就係個食店的環境,完全無裝修之餘,仲要係好污jo
行出食店見到店主養左隻黑貓,至於隻黑貓ge 用途真係大家自己知道就算啦!

沒有留言:

張貼留言