2011年2月11日 星期五

Pekkle 湯匙

Pekkle 近來出了很多產品,今次pekkle 仲出埋湯匙,其實農曆新年之前吹先生已經話出左,但係佢賣晒,今日叫做早左少少放工,所以我去埋吹先生度買埋一D我未買的產品,本來我以為pekkle 只係出了一隻大有勾的湯匙,原來唔係喎,仲有一隻係我地平時用開的ge size的湯匙!
我今次一口氣買了半打,買完之後都覺得自己有少少瘋癲,如果之後再出同類產品我咪好低能囉,但係如果佢唔再出半打又好似少得濟咁喎,究竟仲要唔要入貨呢?只係$8一隻,就算買一打都唔會好肉痛,仲買唔多幾隻好呢?
今次出這隻匙的licence係Daniel & Co,近來pekkle 出左好多產品,而Daniel & Co出pekkle 的圖案開始有d求其,這個pekkle 造型十幾年前都已經有啦,真係估唔到Daniel & Co為左賺我地pekkle fans d 錢越來越無新意...
近來香港好似被國內的同胞攻陷咁,去度邊都講緊國內同胞,今日竟然起吹先生門口都有一大班國內同胞,吹先生的服務態度開始唔係好得,可能佢有國內同胞撐啦,我呢d咁ge 小客戶真係要行埋一邊,睇嚟我都要另覓一個好人家幫襯至得....

沒有留言:

張貼留言