2011年2月26日 星期六

傷心酸辣粉

我好鐘意食辣野,最愛就係四川菜,但係辣野又唔係個個都受到,要搵一班志同道合的朋友都幾難,所以我每次同朋友食飯都會降低我到辣的要求,今日又要將辣的要求一降再降。

今日又做到半夜三更,難得仲有人肯等我去食宵夜,其實咁夜都無乜幾多間食肆仲做緊生意,我突然又唸起我年頭病左之後就一直無食過傷心酸辣粉,一唸起就流晒口水,所以就無再考慮咁走左上去。

自從小肥羊推出了一道叫薯粉的麵食之後,我就好鐘意食。但係又唔係好多地方可以食到,應該係由上年起,位於深水埗的傷心酸辣粉冒起,愛吃辣的我又膽粗粗咁走去食,第一次食就被這碗薯粉深深的吸引著,我好似連續幾個月假期都指定要吃一碗咁。

招牌菜~傷心酸辣粉(小辣)
麻辣肚絲
麻辣青瓜脆耳
柑橘青檸雪碧

沒有留言:

張貼留言