2011年2月1日 星期二

Pekkle 保溫杯

等左一年的Pekkle 保溫杯終於都趕得切起農曆新年之前面世,尋日放工返到屋企見到吹先生Post 左張相話要年初五先有貨取,當時好心急好想起fb留言要買兩隻!最後我都係無留言改左今日lunch time 時間打比吹生生,好在吹先生係有貨。
經過左幾日孤單一個留在公司工作到半夜,終於都過左個cut off,原來農曆新年會為各位同事帶來咁多不便。好在辛苦過後,有見到天晴的時候!今日6點幾又可以放工,如果日日都可以咁樣你話幾好呢!
今日放工第一件事當然係撲到MK搵吹先生,因為我真係好須要一隻保溫杯,但係返到屋企先至發現完來大少保溫杯的容量分別為350ml & 280ml,雖然個容量比起想當年個隻pekkle 保溫杯大了少少,但係對我這個忙到水都無時間飲的人來說,隻杯實在細得可憐!但係總好過無啦!我已經準備洗乾淨去用啦!
提提大家買的時候記緊check 清楚隻杯,因為個QC 實在係太有問題,個公仔圖案又刮花晒都算,我發現其中一隻杯個膠柄無左塊膠,所以我決定左拎返去吹先生到換個隻...












其中一隻杯個柄無左塊膠
正常係咁ge

沒有留言:

張貼留言