2011年2月14日 星期一

遲來的利是

今日係情人節,估唔到起今日這個大日子竟然仲可以起公司收到利是喎。話說公司D高層農曆新年前要返總部述職,聽D舊同事講今年會豆少左D 利是。估唔到今日已經係農曆年十二,公司個CEO返工後即刻派返利是比我地,當然又係起我做做下野佢行埋返派到去我手上,我都係第一次見CEO~Alain Li,就咁望到個利是封加埋佢用廣東話的祝賀,真係估唔到原來個CEO 都係外國人。
之前都見過公司有D發票係同風水有關,主要收費為改中文名,可能D外國人入鄉隨俗,所以改埋個中文名,又學埋我地中國人講廣東話!
今次封利是係起公司豆到最大面額的一封,而我自己覺得這個姓氏利是封好靚,所以都係影低去留個紀念先~~

沒有留言:

張貼留言