2011年2月4日 星期五

芋蝦

一直都知過年食品其中一樣係芋蝦,但係我從來都未食過,亦都係從來都無人買過比我食,幾年前我已經想買來試下,但係望下個價錢真係好貴,我唔捨得食所以我每年農曆新年前我都會去望梅止渴。
由大半年開始,我個人改變左,我會起我有能力的情況下做晒我想做想食的東西,故此今年大破慳囊,花費了$85起陸金記買了一包8個的芋蝦!其實我自己對芋蝦沒有甚麼認識,連哪一間店的芋蝦會比較出名我都不知道,上次去陸金記買瓜子,見到陸金記都有得買,所以順便買埋!
後來買完我先知道,原來芋蝦係分粗&幼兩種。而我今次買到的是幼芋蝦。我見么鳳都有得買,而粗芋蝦亦會較貴!
今日我終於都忍唔住開左包芋蝦來試試,究竟係咩味道!食完之後其實係有D 失望,可能我對個價錢抱有好大的期望,一啖咬下原來只係有一個圓型球體的炸芋頭絲。我自己就覺得無乜野特別,亦都唔再值得再花$85再買來吃。今次試過知道係D 乜已經足夠!




沒有留言:

張貼留言