2011年2月8日 星期二

Just salad

農曆新年食到飽飽濟濟,所以今日就食返個沙律來中和下!每日返工都會經過just salad,日日行過都會起門口望下,今日終於都入去買野食,真係估唔到完來這間沙律店都幾多人惠顧,尤以外藉人士為主!
今日揀左好耐,我自己唔係咁鐘意食雞,但係唔知點解大部份的沙律都係配雞,所以揀無可揀我今日就order 了 Texas Two Step Salad,今餐係我返左咁多日工食得最貴的一餐,只係一盒沙律就要$60。但係物有所值ge,因為d 沙律真係好新鮮,脆卜卜的生菜配以黑豆、粟米、車打芝士,烤雞、青椒及紅椒,這個沙律的醬汁很特別係牛油果醬汁!
我今次係第一次見到有廚師用一個好特別的刀用來切開d沙律,一入到店就已經聽到d卜卜聲,都幾特別ge...
因為這盒沙律超大盒,我用左成個鐘先至食得晒,就係咁我個lunch 又少左d 時間就野,所以今日又遲左少少放工!






沒有留言:

張貼留言