2010年8月20日 星期五

Contact Lenses

終於都拖住疲倦的身驅及腳部非常之痛完成了由太子行去油麻地的創舉,油麻地係今日的尾站,今日成日的行程放工撲去花墟買植物、再去買pekkle 錶 (行到去MK對腳實在太痛已經唔想行,但又唸再行多一條街就可以帶埋兩盒Contact Lenses返屋企,我忍住痛行埋去油麻地)
其實幾年前帶過即棄的Contact Lenses,因為我對眼太乾不適盒配戴,所以我一直都係帶住副傻仔眼鏡,之前上網見到Johnson & Johnson 有得免費試戴,我又唔知近排出個D 透氣度較高的Contact Lenses現在是否適合我。見有得免費試戴,於是我就即刻登記,仲約埋時間去茂昌試戴,唸住戴唔到都唔會嘥錢嘛。去到先至知完來有散光係唔可以享用這個優惠。
我自己又想化妝時可以畫大D 對眼,於是都係不敵"靚",最後我配了兩盒Contact Lenses,因為我左右眼度數唔一樣,所以我配了兩盒Contact Lenses。
付款時店員告訴我2日後可以取貨,點知到最貨那天店員致電給我話其中一隻眼的度數缺貨,要2星期後才會有貨,咁我唯有等啦,反正錢都已經全數付了。等了足足一個月店員終於都通知我有貨 (真係好唔掂呀!明明話2星期點解變了一個月),反正我又唔係急住戴所以無乜所謂...
1 Day即棄散光contact lenses真係好貴 $280/box,平均$18.67一對,如果真係可以戴得返都唔可以日日戴,因為係一個高成本的投資...起薪金又無得調整加上百物騰貴的情況下應該係開源節流,唔可以亂咁用錢!!戴contact lenses真係要三思...


沒有留言:

張貼留言