2011年2月27日 星期日

重遊發叔花場

因為返工太辛苦,暫時可以令到我開心的莫過於回家後見到一盤盤好靚的紫羅蘭,尋日去過花墟想買紫羅蘭,唸住貴少少都無所謂,費是山長水遠咁走入粉嶺,可惜花墟可以選擇的品種比較少,普通的品種已經無辦法滿足到我。
早幾日起雜誌見到花展就快到,於是經常無聊默想的我唸住都差不多花展發叔的紫羅蘭都應該開得好茂盛,咁我今日下午就打比發叔約定佢,點知入到去真係好失望,發叔大部份的紫羅蘭都沒有開花。
八卦的我當然問下發叔為何這麼接近花展,紫羅蘭還沒有開花,那花展期間展出些甚麼呢?發叔都話今年D 花開得比較差,今年唯又起花展賣D未開花的盤栽。“賣”?我問發叔乜花展唔係展出自己的作品為何會“賣”?發叔回應係花展係以售賣花為主就好似年宵市場咁,要用錢去投個檔,發叔話今年D紫羅蘭開唔切花都會繼續參加,目的只為增加知名道!
因為今日去度係無乜花可供選擇所以我揀返我上次無買到個盤303,但係發叔話唔肯定今次賣比我盤303-Optimara Everlove會唔會開到原來個樣,所以平d 賣比我喎,未開花都要$80。
另外一盤231係由入去到臨走都對佢依依不捨,我叫money買佢話隻色好leung,完全唔靚所以佢無揀到,但係我最後忍唔住都想帶佢走,我見231又唔係十字花,斷估貴極都有限啦!於是我就拎起問發叔幾多錢,唔問由自可,一問即時手都震埋,發叔答呢盤$800。$8......0.....0......之後發叔仲有一句係呢盤我唔賣家,係版頭來的,仲話如果我真係想要就賣盤苗比我,其實苗我又真係唔係好想買,因為由苗種到佢開花都唔知要等幾耐,心急的我當然係唔想等啦,但係$800一盤的紫羅蘭,我真的不得不向現實低頭。花苗就花苗啦,我一直都唔敢問花苗要賣幾多錢,因為怕好貴我自己買唔起,最後臨離開都要知要比幾多錢至得家嘛,好在盤231發叔只售$100,嘩!個價錢差咁遠,慢慢種就慢慢種啦!
發叔教我如何種植231,聽佢講完睇怕都唔知要種幾多個月先至有花睇,發叔話要種到盤231塊葉的底部轉為紅色先至可以拔掉d 老葉,之後仲要等、等、等.....發叔再提醒我話有捆邊的花,於夏天開花時係會無左條捆邊,咁邊係正常家喎!
今日去到發叔個度請教左好多種植紫羅蘭的心得,因為我現在的品種有d 葉唔知點解塊葉會黑(燶)左,之前我上網check d 人話係落肥重人得濟,嚇得我成個月都無再施過肥,今日問完發叔佢話"黑左"其實係同天氣、光線、泥土的濕度都有好大的關係!雖然到最後都解釋唔到,但發叔建議我搣左個塊葉去我當然回家即時處理啦!發叔仲叫我如果放起房間的植物最好就長時間開住個枱燈照住佢地,嘩!真係好唔環保呢~~
今日又再問下其實紫羅蘭的葉是否可以濕水,因為我今日去度發叔度佢岩岩淋完花,全部紫羅蘭的花都係濕及有水珠,我見自己之前限發叔的淋法,葉片上有水漬 / 葉片燶,發叔話我都係咁樣淋,如果唔係葉片會鋪滿塵令葉片唔健康喎。發叔仲話夏天於晚上淋水,冬天於下午淋水,而氣溫低於14度切忌不要淋水,會凍死紫羅蘭的!
***提提大家花展將至,如果大家都想買D特別品種的紫羅蘭又唔想入粉嶺咁遠,不防襯花展期間去發叔個檔度買啦,發叔連泥都帶埋過去賣家啦。希望大家都可以帶到自己喜歡的品種回家啦!***


231開左花係咁,因為發叔話售$800嚇到我都唔記得問發叔為何231值咁貴添


303-Optimara Everlove
開左花係咁ge,雖然發叔話唔肯定我呢盤會唔會開到呢個樣,但係我今次買回來的303已經有幾個花蕾,希望佢快d 長高等我快些知竟佢係咩樣嘛!

發叔的肥肥小狗BB~2個月大,很可愛及乖巧仲要肥嘟嘟咁,小狗BB 不停的擺尾,睇嚟佢都幾開心,同埋佢又唔驚人,真係氹得人幾開心!

今日都係搭的士入發叔個度,都已經去發叔個度第3次無理由次次都搭的士嘛,所以我次落車時影底左要轉乘的交通工具54K的位置。希望下次再會入去發叔度唔駛再搭的士啦!
原來都唔難搵個小巴站,粉嶺站C出口,一出就可以望到個小巴站家啦!每程都係$3.8,計落搭小巴真係平好多!

沒有留言:

張貼留言