2011年2月1日 星期二

明華餅家

去開旺角,我當然唔放過去埋位於煙廠街的舊式餅家,去的目的只為買一些賀年食品,可能我太遲去到,該餅店都接近收鋪,所以無乜選擇,我去到見到有一樣食物我從來都見過,又見唔到佢係咩名堂,於是就問下老闆佢叫咩名,老闆答我個角仔~豆沙餡,我見佢個形狀咁得意,於是就買來試試!
走的時候當然唔放過買埋燒餅啦,媽媽至愛...

燒餅$5 兩個,好煙un 就算兩個燒餅疊在一起都唔會黏埋一齊,豆沙又唔會太甜

呢個係賀年食品,我問過個老闆佢叫咩名,佢話我知係角仔$38一磅,我見未食過都唔敢買咁多,今次只係買左半磅。個皮係糯米粉造,炸完後超多油,真係一啖一口油,但係又係得恰到好處,餡料又唔會太甜!未到新年呢半磅角仔已經被吃掉!

沒有留言:

張貼留言