2011年2月9日 星期三

原味家作

是日午餐係原味家作~瑤柱香茹肉碎糙米飯+瑤柱猴頭茹無花果煲雞湯,自從轉左工之後都好少機會飲到鴻福堂的湯,因為我好少會搭MTR,所以偶爾先至可以買到湯飲。

近來日日為我的午餐張羅,比我無意中見到起士丹利街有一間叫原味家作的食店,佢個經營模式有D似鴻福堂,不過呢個世界都係互相抄襲,只要有利可圖,大部份的商家都會用模仿的方法去經營!尤記得想當年係健康工房開始售賣湯品,後來先至有鴻福堂轉型,真係不得不讚賞鴻福堂的經營策略~藍海策略 (Blue Ocean Strategy)!及市場的定位,利用商機充份發揮及提升品牌的形象!
姑勿論邊個抄襲邊個,我自己只係想食一個健康D的午餐及飲一杯滋潤的湯水,原味家作真的能滿足我這兩個要求!

原來家作標榜原味湯、無添加、無味精、無雞粉。就咁睇都好似好健康,今日一入到這間食店,個感覺就係好似一所快餐店,order 完好快就可以拎走,當然可以選擇堂食,但係中環的租金偏高,所以店子比較狹少、坐位亦少、餐桌亦都細過人,坐都坐得唔舒服。

第一眼望個餐牌得覺得它們的糙米飯很時別,飯係用湯煲成的,見到這個咁等別的飯,我當然第一時間order啦!湯的選擇都有好多,不同的湯水售價亦有所不同,只要揀選一個湯,再加$12 就可以自由配搭佢地d 飯。
雖然我未食過原味家作,但係都比個sales 游說左我入會做會員,只要比$300買張儲值咭就可以即時享有95折及額外送一個$55的20oz 大湯,計落都幾抵!所以唸都無唸就入左會。

買完個飯盒返到公司一拎出來,真的很驚喜,個飯盒配以一格仔椰菜,看似比較健康,很符合我這個不太喜歡肉類的朋友仔。再食埋個飯,真係一絕!個飯係用湯煲出來,所以飯本身已經有味,再配埋好多的肉碎、冬茹及瑤柱食落好香口,成個飯盒都係無乜油,我唸原味家作將會成為我的長期飯盒供應商!

至於個湯就有12oz都幾大杯,但係食完飯咁飽要飲咁大杯湯~好飽!個湯好明顯係一個老火湯,湯好濃,相比起鴻福堂的湯,原味家作的湯水味道會比較濃偏鹹!個缺點係隔油隔得唔係幾好...

沒有留言:

張貼留言