2016年2月14日 星期日

Lojel 行李箱

距離南美之旅仲有個多星期,而行李箱都仲未去睇,之前睇過的品牌都唔係咁合心意,今日去尖沙咀食飯,順便買埋個行李箱以免夜長夢多!
 
今日去左尖沙咀一間樓上鋪買喼,呢間樓上鋪~阿豪行李箱,支持本地私營商戶,以免被大型連鎖店壟斷,所以我係會幫襯呢類小店。
 
其實我都係上網搵到呢間樓上鋪,見佢地點就腳,加上又賣左好多年行李箱,所以上去睇睇,老闆亞豪又好傾,又專業,搵到一個又附合我要求之餘,顏色仲要超靚~粉紫色!真係超開心!
 
Lojel是個日本品牌,於大型連鎖店有專櫃,呢個牌子都唔係平,原價$1,700(7折後$1,190)。
今次買左29寸(L),個行李箱容量有92L,重4.2kg,肉眼睇真係睇唔出個喼有幾大,當放左d行李入喼才知道個喼有幾實用。呢個喼實用面積高,又夠輕,又好推,超滿意!
 
喼仲有10年保用,防盜雙拉鏈……好到不得之了!

沒有留言:

張貼留言