2011年2月2日 星期三

上海麵家

今日係年三十公司放半日假,我大約一點鐘就放工,去左CWB行左一陣順便去渣甸坊買左幾件打底的樽領衫,CWB 咁多好野食,買完之後順便食埋我個lunch。今日揀左去食粢飯,因為好想飲咸豆漿。咸豆漿唔係四圍都有得飲,以我所知暫時只係得CWB這家!而CWB這家的粢飯真係好出名我都排了約半小時才可入內進餐!該店設有最低消費$18。
唔知係咪物價飛漲,以前要多肉鬆都唔駛加錢,但係今日已經見到多肉鬆的粢飯就要$22。我唸唸下如果要多肉鬆又好似唔係好底,所以最後都係選了一個正常的粢飯+咸豆醬。
這家的粢飯係即叫即做,所以送到上來是熱騰騰,平時朝早食,佢條油炸鬼仲係脆卜卜,可能今次去食係下午,油炸鬼已經放了一段時間,所以已經唔脆了!

粢飯$14、咸豆漿$9


咸豆漿除了有菜甫外仲有這些白色的蝦仔,咁道好特別!


沒有留言:

張貼留言