2011年2月25日 星期五

盛八日式燒肉店

今日有去左食第二間日式燒肉店,之前食過伊呂波燒肉,實在係太好味,因為伊呂波的都幾貴,所以我想試下其他的日式燒肉店,之前聽朋友介紹話盛八日式燒肉店都好好味,於是抱住一個好好味的希望入到去食。今次都係要就我返屋企,所以我都係揀左去MK。

因為我之前已經起openrice 睇左d 食評,見多人介紹的食物我今次都點晒。

第一件食的食物係燒汁牛肋骨肉,一入口真係有d 失望,因為無乜牛肉味。今次仲突破左我自己的界限點了鹽燒牛舌仲要係厚切,其實每次我唸起要食牛舌我都覺得好嘔心,但係今次終於都克服了自己的心理關口,食落的感覺都幾特別,但係又唔係咁鐘意,我唸第日都唔會再食!

因為去食燒肉,所以點的食物全部都係肉類,食食下發現自己今餐完全沒有蔬菜,所以食食下再order 左個沙律,個沙律都幾新鮮,但就唔係話好特別...
成個dinner 我最滿意的食物只係super hot 豬腩肉。辣辣地亦帶有好濃的調味料的味道!

香草法式小羊扒,入口有好重的香草味,可以蓋過羊的羶味,但係食落無乜羊味,我就唔係咁鐘意!

店鋪的環境比較暗,而餐牌都幾污jo,掂過之後雙手都好黏...

今晚兩個人食埋單連加一$611,呢個價錢我寧願食伊呂波燒肉,我自己覺得伊呂波好味好多囉!

食完咁豐富的dinner 我仲去左發記食甜品,但係發記甜品的水準好似差左少少!
燒汁牛肋骨肉
特選鹽燒厚切牛舌
香草法式小羊扒
燒熟後,個樣都幾靚
A5 雪花和牛
Super Hot 豬腩肉 ~~成餐最好味的佷物
雜菜沙律
沙律醬汁
發記甜品~雜果黑珍珠涼粉條 (第一眼望到ge 就係一塊超大又未刨好的冷塊)

沒有留言:

張貼留言