2011年2月27日 星期日

金寶泰國菜館

經過一星期的勞碌今日又可以大飽口福,今日去完發叔個花場買花,我地回程時選擇了去九龍城食泰國菜。

其實成日食泰國菜都食都好厭,不過見未食過金寶泰國菜館,所以我都照去,乜都試下嘛!

一行到去間餐廳附近見到好大個招牌寫住金寶越南菜,初時仲以為行錯左,後來我個FD 話金寶係食越南及泰國菜,見到個越南菜我個心即時好開心,因為好想食越南菜好耐,今次真係一舉兩得!

之前都聽過泰國菜係有一道菜叫活蝦刺身,但係次次同D 朋友去食飯個個都無興趣食/唔食生野,今次都係我第一次食活蝦刺身,就咁睇道菜個樣都好吸引,活蝦刺身好新鮮配以蒜頭、辣椒及一個酸的汁,酸酸辣辣咁真係好開胃!

咖喱蟹係每次食泰國菜必吃的食物,今次都唔例外都order 了一客,因為見個餐牌有一個小,我地都怕唔好食所以揀了隻細,入口真係好失望,蟹一d 都唔新鮮,個咖喱汁又偏向水&醬汁分離。

另外再order 了一個該店出名的餸菜~明生菜,都幾爽口!有菜圃、魷魚、青口、菜心、豆乾等,味道就普通及好細碟!

至於個雜錦併盤,這道就係越南菜,不過講到炸物,只終都係黃珍珍係最好!
活蝦刺身 $70
雜錦併盤
咖喱蟹 $120
明星菜
龍眼冰 $20

沒有留言:

張貼留言