2012年10月15日 星期一

Shiseido Revital Treatment Pre-makeup Lotion

無論護膚品/化妝品我追求的只係要保濕,呢個要求其實係咪好簡單呢,但係我要求的係極保濕,並非一般皮毛的保濕,試嚟試去,用左咁多唔同品牌的base,暫時只係得Maquillage Moisture Base UV先至係我最滿意,佢個保濕度真係好好,如果要我再搵一個品牌好得過佢,我唸我以後都只會買呢個牌子的base!

見Maquillage Moisture Base UV保濕度咁高,非常之適合我的皮膚,本來係想回購,但又心思思想試下其他產品,去到shiseido問個ba 仲有無邊隻base個保濕度會再高少少,個ba 介紹左我用Revital Treatment Pre-makeup Lotion,佢話呢條line 會比maquillage 個保濕度再高少少,就咁我就買左呢樽野嚟試下啦,售價係$305/40ml,佢比maquillage 係平少少。

呢個base 係好liquid 好稀,好易推開及被皮膚吸收,我覺得如果用Revital Treatment Pre-makeup Lotion & Maquillage Moisture Base UV 兩個做比較,我自己都係覺得Maquillage Moisture Base UV個保濕度係會比較高,而Revital Treatment Pre-makeup Lotion 佢個保濕度都算高,只係我皮膚太乾所以覺得佢唔係好夠囉!

如果要我再揀我都係會買返Maquillage Moisture Base UV,佢真係同我的皮膚好夾...


沒有留言:

張貼留言