2011年2月13日 星期日

3rd blood donation

不經不覺又過左四個月了,農曆新年之前經由報章得知紅十字會呼籲A,B,O型血的人士去捐血,因為這3類血型的存量達到警界線,但係我自己因為未夠四個月未捐得血住,所以一值起度為血捐日倒數,今次捐血係最順利的一次,原來捐血前一定要食左野先,今日我去整完頭髮,唸住捐完血先至去食野,點知姑娘話我未食野唔可以捐血,佢話有D case 係因為donor 未食野去捐血,所以一捐完血就暈!所以我被迫去食左野先!

今日好慘,用晒成副身家去整頭髮,個人又懶得去禁錢,所以要數清楚個散紙包有幾多錢先至可以order 野食!最後當然係有驚無險,食得飽之餘仲有錢搭車返屋企,返到屋企仲有$1.30剩!返到屋企樓下當然即係禁返d 錢旁下身啦!如果唔係明天邊有錢搭的士呀!
今日個血壓指數好正常,姑娘話可能我係食完野即係去捐血 (上壓120, 下壓79),今次出血姑娘話比想像中好,我用左1.5min 就輸了80cc 血,之後每一下都可以出到4cc 血液,所以話咁快就捐完血!唔知點解今次咭針係勁痛...

今次捐血我問姑娘可唔可以起返同一個位拮針,我話我唔想要咁多個針孔,姑娘答我都見唔到你上次個孔,我指比佢睇,佢答我都唔覺眼,之後姑娘仲問我唔要分散投資今次用隻右手捐,我答佢唔駛,姑娘話拮針真係睇手勢,好難話可以起返同一個位,佢佢講笑咁話如果你比人查身份證一定無問題喎!
次次去捐血都見姑娘拎住好多個血袋,今次好八卦咁問下姑娘我捐一包血點解會有咁多個袋,姑娘話我捐GE 係全血,捐完之後佢地會分返開血清、血漿之類,所以一包血唔係只係救到一個人,而係一包血可以救到幾個人家...
下次再去捐血要做的準備工作有多了一樣,就係要食左野先。

原來農曆新年期間去捐血會有一個好特別的小禮物贈送,對我來講雖然係無乜用,不過我都會影低去做個留念!

沒有留言:

張貼留言