2011年2月8日 星期二

開工利是之迷

剛剛過完了幾天的農曆新年假期,又要返工,真係萬般的不願意。
中國傳統習俗係返工的第一天,公司係會派一封開工利是給員工喻意開工大吉!今年係第一年起這間公司過農曆新年,所以對於起公司可以豆到幾多利是及開工利是都幾感興趣...
今日一返到公司FIN DEPT 的同事個個都自己行埋嚟派利是,真係坐起度就可以接受同事的祝福之餘仲可以有利是個種感覺都幾特別!
就連鬼佬老細都自己行返嚟派利是,仲用廣東話同我地講恭喜發財!身體健康!可能係第一次啦有鬼佬派利是比我,個感覺好特別!估唔到鬼鬼會起這個日子咁親民!仲要一次派左兩封利是比我地。
我地幾個同事都係新入去做,所以個個都盼望著封開工利是,做左半日都仲未收到開工利是,我地仲講笑話早知就話收唔到開工利是就唔做野,無利是開工唔會大吉!
到差唔多放工我地仲竊竊私語咁談論緊究竟我地公司係咪唔會派開工利是...就係咁第一日返工的時間又完結,到放工都係未有開工利是!
到了第二日亦即係今日,我們依然盼望著一封開工利是,我地又繼續得閒又起度竊竊私語咁談論究竟又定無。最後我地ar 姐見我地成日竊竊私語,又自己起度傻笑,問我地咩事,我地終於都忍唔住問佢。完來開工利是係鬼鬼老細親自派左比我地,其中一封係開工利是,另外一封係佢派比我家。就係咁個開工利是迷團終於都解開了!即係尋日已經開工大吉啦!
真係估唔到開工利是係會由老細親自派比員工,我都係第一次起老細手上接過開工利是仲要係鬼佬,感覺得幾特別...

沒有留言:

張貼留言