2016年4月4日 星期一

彩豐行~導入啫喱

一直都知道彩豐行係售賣一些價格比較平宜的護膚品,而我自己就從來都無唸過會上去買野!
 
今日因為上網搵射頻機的資料,無意中搵到彩豐行的導入啫喱,而巿面亦較難搵導入啫喱這類產品。所以我自己平時只係用精華做導入,今次買到平、靚、正的導入啫喱,可以日日做導入保養皮膚了。
 
第一眼見到彩豐行個門面,又光猛,店內又大又闊落,產品多完化,包括有沐谷露、洗頭水、磨砂、按摩油、潔膚用品、化妝品、指甲油、面膜、護膚品、美容工具、軟膜粉......真係乜都有!
 
單是導入啫喱都有好多款,而我揀左caviar essence treatment gel,一盒有480ml 都只係$70,真係好抵用,導入啫喱只係一個導入介面,平時出去美容院做facial 都係用呢d 廉價啫喱,由今日開始可以隔日做導入。
 

 
只係買了一盒啫喱送了4包大大包的試用裝

沒有留言:

張貼留言