2010年8月1日 星期日

菜乾青紅蘿蔔西施骨湯

今日呢煲湯唔係我煲家,係我指揮我老豆煲o家
話說媽媽買左西施骨返屋企叫我煲湯,因為我要準備考試,所以我話好忙,媽媽當然問有乜咁忙,仲話唔理我一定要我煲左去。唉!係完全唔諒解人地讀書辛苦。我即刻唸左一個好簡單又快捷及易煲的湯,然後老點我老豆去買埋餘下的湯料,一D簡單唔麻煩的事我老豆好樂意做家,但係次次叫親佢幫手煲湯,個煲湯一定係好大堆頭,佢話喎反正都要煲,煲多料或少料都要用咁多石油氣,所以一定要煲滿個湯煲喎!
今次煲湯只係得一條粟米,我老豆話粟米好貴,一條要$4.5,佢話咁貴只可以放一條,仲話唔係一定要食佢喎,叫佢買多一條都唔肯,就係因為咁煲湯煲出來無咁甜,好重蘿蔔味囉
材料:菜乾、南北杏、粟米、青蘿蔔、紅蘿蔔、麥棗、西施骨

張相睇落朦朦地咁,我又係一打開個煲蓋就影,因為咁大堆頭,好難等煲湯凍左先至影,因為一凍左少少媽媽就會煲返滾去所以都係由得佢朦朦地啦!

沒有留言:

張貼留言