2010年8月19日 星期四

綠精靈~77天

這盤植物叫綠精靈,終於都知道佢個正確名字,這盤植物係我起4/6/10考完試之後,路過一間花店,當日考完試有d 失落,因為唔係好識d題目,所以走的時候順道帶埋佢回家,呢盤植物只係$5,真係好平,我比完錢後就走左,完全唔記得問人地佢叫咩名。
後來見phoebe 都有種,咁我咪問佢知唔知呢種植物叫咩名,佢話好似係水蝴蝶,因為我一直都稱佢為水蝴蝶,早幾日上網見到一個售賣盆栽的網站,又稱呼做另外一個名,於是我去了花墟行了幾間花店,個牌係寫著綠精靈,之後我又去到一間沒有標名的花店,我問過店員,佢都係話這個品種係綠精靈...
這盤綠精靈生長得很茂盛,而且經由我種植後所長出的葉片,真係好大塊,令我覺得同其他細細塊個d 葉比有少少唔balance...
其實買佢返嚟的時候,只有十塊葉,起這幾個月佢係不斷生一塊葉,然後又有一塊葉枯了,我心裏其實好渴望可以多幾塊葉,好感恩,終於都突破左十塊葉啦!現在有十一塊葉片了,希望將來佢會生得越來越多葉啦!
早兩日無意中見到佢底部有粒野,初時都估應該係爆條根出來,今日見佢越來越長可以確定佢係根lu...


沒有留言:

張貼留言