2010年8月30日 星期一

Comvita UMF 10+ Manuka Honey

我自己一值腸胃都唔係咁好,上星期Yuki介紹我食Comvita UMF 5+Manuka Honey,佢話上次佢去醫院檢查,見醫生介紹佢隔離床位個病人食,加上佢自己又試過覺得幾好所以介紹比我,我上網check 過見到Comvita UMF 10+ Manuka Honey主要係醫治腸胃病,經過我考慮後我決定買Comvita UMF 10+ Manuka Honey,因為UMF10+比起UMF5+貴一倍,如果食得好我唔介意貴少少,但係日日食蜜糖都擔心會有糖尿病...

我去左太子買,Comvita UMF 10+ Manuka Honey $419~500g,當時做緊promotion 買滿正價貨品$200 可以即時減$30,即係折實係$389。

個sales 真係好唔掂,我問佢每日要食的份量是多少,佢竟然同我講每早晚各一湯匙,我當時聽到都好驚嚇,食一湯匙蜜糖,甜死啦!!因為我自己食左少少都覺得好甜,所以我無依佢講個份量食,過了幾天,我無聊望下個labal,我見佢寫住係teaspoon,我即時起度唸,唉真係唔可以信人,好在我識字,唔係咪比人老點囉,經過呢件事我越來越覺得自己好渺少,完來我的知識領域太窄,我都係要努力讀多d 書,學多d野至得!
見佢個中文label 譯得同英文一樣,所以我影底左個中文版方便大家參考
個sales 送比我試食的喉糖,我鐘意食提子味

沒有留言:

張貼留言