2010年8月10日 星期二

Pond's Pore White Cleansing Oil

又係試新產品的時候,每次一件產品接近用完之際,又係我苦腦買邊個牌子用好,好似好多牌子我都已經試過,所以每次都有d頭痕。用左咁多d 廉價的卸妝油,本來個planning 係買shu uemura,但突然間萬寧又有promotion 正價貨品75折,我緊係唔放過呢個機會入去掃貨啦,就係咁我個planning 又被擾亂左。
今次買了Pond's Pore White Cleansing Oil,折左之後真係好平 $85.90 x 75% = $64.40,其實好多年前我已經用過Pond's Cleansing Oil,真係卸得好乾淨。

Pond's Pore White Cleansing Oil有一陣好香的柑橘,氣味好舒服,卸完妝後皮膚又唔會乾,但我自己只係略嫌佢個cleansing oil 個質地比較稀,最好的是搽落塊面度唔會有好heavy的感覺,我自己覺得佢又係日本生產$64.40真係好抵用及好用...至於Pond's Cleansing Oil其中一個selling point 淨白美肌,我自己自得其實用任何的product 卸完妝都塊面都係會白淨左,至於長時間可唔可以keep 到做透白真係有待下回分解

沒有留言:

張貼留言