2010年8月20日 星期五

盆景

今日一放工即刻撲左去花墟,唸住去花墟買多1至2盤植物整盆景!
星期三買了一盤福祿桐回家,因為附送了小昆蟲,所以盤植物浸透了藥水,於是我放了起窗邊想吹乾少少d 泥,費是太多水浸爛佢d 根,點知星期四晚我放學返屋企,我老豆同我講,話我盤福祿桐跳左兩次樓,咁都無跌斷佢d 手手腳腳已經好好,仲起到度話我種乜鬼吖,搞到d 地方dirty 晒又要佢執手尾,佢拎左包泥比我叫我加返少少落去穩定返兩株樹,但我一打開包泥已經見到發晒霉,於是我只好用返原來起盤個d 泥等福祿桐可以企返起身,但係我掂過d 泥個種感覺好難頂,之後仲覺得對手好痕...
好耐之前已經想整這類型的盆景,其實都唔可以叫盆景,只係將不同的植物堆放在一起,但效果又真係幾特別!今次無得再拖住唔整,因為好有急切性,放工後去到花墟又走左去行繽紛,繽紛實在太多奇怪野賣,就連diy 手工材料包、香薰、燈籠、罷設等等...所以我行左好耐,行完出來好多花店都開始關門,由於無時間所以我最後只係買了一盤網紋回家整我的盆景!
原來自己動工都幾麻煩,所以錢其實應該係要比人地賺,我只係用水沖有d 泥都搞左好耐,仲要搞完之後對手勁痕,下次再玩應該戴返對手套。
整好後好開心,因為我自己覺得好靚,如果個盤再大少少可以放多2款植物落去,個效果會再靚d。




星星花盤比較特別

網紋$10,網紋有幾隻顏色,我今次選了的紋理為螢光紅

沒有留言:

張貼留言