2010年8月8日 星期日

S617+ 成長篇

26/6/10去了發叔花場買了一盤好貴好貴的花苗S617+,真係從來都無唸過我自己可以種到植物,經過我咁多年種植的心得,我已經對種植死了心。
但因為一盤價值$8的超市品種紫羅蘭,重燃了我對種植的信心,同時亦增加了pheobe & pinky 對紫羅蘭的熱情,e+ 我地將枱就好似一個森林
,我將枱已經有1x盤啦--->真係唔好講實際數字,自己數完都有d嚇親

可能大家都唔相信我將枱為何可以放這麼多的植物
鬼咩,一d掛左上牆,同埋我將部紙帶計數機放左起枱底,所以將枱有好多空間比我放植物家

講返我盤S617+,買返離第一日只係得6塊葉 (真係衰,完來我第一日買返離影個張相focus 唔到,e+有d後悔為何當日無認真咁影。又或者係咁令我更加明白,有些事情過去左已經無辦法再返轉頭,所以算啦睇住張朦查查ge先,我下次會認真d家啦)
就讓大家一同見證我盤S617+的成長,唔知要到第幾多天先至開花



沒有留言:

張貼留言