2010年8月17日 星期二

Mac 187 Duo Fibre Face Bursh

廣告話開心買鞋、唔開心又買鞋,以前我就真係好鐘意買鞋,其實都唔知點解,見到靚咪買囉,過左幾年依然仲有幾對全新未著過的鞋放左起度。唉!又時我會起度唸,D 鞋咁耐無著,如果現在才攞出來著會唔會有問題,我只係知道鞋入面D 膠水會溶,分分鐘行行下街會仆左起條街到,失禮人就唔好啦!你地知啦現在科技咁發達,D 人動不動就話拎部電話出來拍片放上youtube,萬一真人比人見到就瘀爆
所以我自己現在係開心買化妝品、唔開心又買化妝品,這樣便可杜絕了在youtube 同大家見面
我自己得一枝濕粉掃真係唔夠替換,所以想買多一枝。起唔開心的日子,乜都可以買一餐,根本唔會考慮其他野!
今日買左 Mac 187 Duo Fibre Face Bursh $390,一開始都係想買佢,因為佢個掃形同平時用開個D 唔同。當我去到Mac 個counter 個sales 都係介紹我買個頭扁個隻 Foundationo brush $290,我見隻掃同我現在用緊Giorgio Armani 個枝一樣所以唔想買,於是我問個BA 乜Mac 187 Duo Fibre Face Bursh 唔係濕粉掃嚟家咩,個BA 話係,這枝掃還可以當乾粉掃用 (即係一掃二用),我個人貪新鮮,所以我緊係買Mac 187 Duo Fibre Face Bursh,個BA話Mac 187 Duo Fibre Face Bursh 掃出來個效果會薄D。
買過咁多個牌子的化妝掃,如果無乜特別我只會買MAC & shu uemura。Bobbi Brown 已經係完全唔會再考慮,D掃仲貴過MAC & shu uemura而quality 又比人地差...
用後感:這個化妝掃掃出來的效果好薄,而掃頭又夠大好合我心意。用法:首先拎左濕粉於全面打圈掃,然後再拎埋餘下的濕粉再重覆掃在一些較易遺漏的地方。我自己好鍾意這個掃,因為可以好快上完濕粉,加上佢個掃頭的設計特別,掃頭前半部白色的部份為纖維,後半部係纖維加羊毛,前半部毛髮唔係咁實,上面時就算大力了都會因為化妝掃的獨特設計而卸了力,就算唔覺意大力了上碎粉都無問題!這個掃唯一一個缺點係個掃的動物毛經常斷在臉上,用完之後要起塊面度執返走d斷毛。

沒有留言:

張貼留言