2010年8月13日 星期五

Who's the next Hello Kitty 2010

Who's the next Hello Kitty 2010
上次出席完pekkle fans club 後加入左facebook 鴨會社團,雖然我唔係好識用facebook,但係add 人我摸摸下都可以搞到,入左會後我不定時會透過e-mail 收到雪藍的會訊,星期五朝早就收到mail 通知話今期新Monday隨書附一張巨型海報,而pekkle 亦有幸能於海報出現,其實見到本雜誌個名真係佢識我我唔識佢,真係失禮完來有本咁ge 雜誌我都唔知,咁又唔怪得我本雜誌都無乜野岩我睇,8卦野我又唔岩睇,所以我一買到本雜誌第一件事就係尋找pekkle,揭了好多頁總係揭唔到有pekkle個頁,我左揭右揭終於都比我搵到,原來只係得個兩頁紙,仲要係主力介紹hello kitty...一d 都唔吸引我ge....






呢張就係隨書附送的海報,因為太大張,我唔方便罷咁大個空間影佢,所以我只係影返我地個靚仔pekkle,今次一打開張海報一望,好在pekkle 無條摺痕,如果唔係我唸我要燙返直去

海報背頁的pekkle,由於我個目光只放起pekkle 身在,其他個d 大茄我望都無望過佢地--->其實唔知邊個至係大茄呢




今期雜誌還有介紹大新銀行推出了一張sanrio 50週年的信用咭,我一見到個咭面設計,第一句就chui 佢真係唔識做生意,近期pekkle 咁紅,點都要送佢個鴨頭上去,如果有pekkle 個鴨頭我唸我唸都唔唸就會出賣我的個人資料比銀行啦!

沒有留言:

張貼留言