2010年8月9日 星期一

Toeesy

連續幾次睇雜誌,於服裝衣著部份都有介紹toeessy 這個網上商店,而鞋的款式簡單得來又幾靚,而且價錢廉宜,所以都心思思一段時間想購買,而網上商店正正岩我這些唔想出街同人逼又可以購物ge人。

online shopping 缺點是無得試穿及色差問題,購物時只可以單憑相片及自得量度尺寸,而貨品的材料,根本是沒有辦法能從相片中辨別出來。

toeessy的鞋款有些會比較特別,所以唔怕會同人撞款,今次我買呢D 鞋其實睇中了都有一段時間,因為之前上網search 過見無乜介紹,所以有些擔心送貨的問題,導致我一直遲遲未作決定購買!

最後,都決定買一對回來看看品質,反正對鞋又唔係好貴$158,
28/7/10 order
4/8/10 toeessy職員電話聯絡我貨品已經到達香港,可以安排送貨
5/8/10送到我office
收到貨品後,見到個包裝鞋盒及packing,品質都好好,真係唔相信係用$158買回來的,經過連日來的試穿,對鞋又無刮傷我雙腳,同埋都幾舒服。下次可以再訂...
個款普通得嚟我又好鐘意
這對鞋著時要逐個扣扣上,所以都要花少少時間,唔係幾岩我呢d出門口咁趕時間ge 人著,因為個人心急乜都要快,所以呢對鞋唔係幾襯我的性格...

沒有留言:

張貼留言