2010年8月19日 星期四

Exam result

今日朝早開始腸痛,痛到我行都行唔到,到十一點幾做情況好左少少,因為今晚有lecture,所以唔想請假。繼續留起公司做野,話就話係做野,其實係痛到起度發夢,因為公司無胃藥,平時放起公司個包藥又唔知去左邊,我最有效的醫治方法,當然係求告主,求祂醫治啦!
「又說、你若留意聽耶和華你 神的話、又行我眼中看為正的事、留心聽我的誡命、守我一切的律例、我就不將所加與埃及人的疾病加在你身上、因為我耶和華是醫治你的 。 」(出15:26)
「他誠然擔當我們的憂患、背負我們的痛苦.我們卻以為他受責罰、被 神擊打苦待了。那知他為我們的過犯受害、為我們的罪孽壓傷.因他受的刑罰我們得平安.因他受的鞭傷我們得醫治 。」(賽53:4-5)
到了lunch 實在係太痛,忍唔住搭正一點就瞓覺,瞓醒先後食了少少粥。
聖經中馬太福音第9章曾記載主耶穌醫治過癱子、血漏婦人、管會堂者的女兒、瞎子。我只係小小的病,我憑著信心禱告,雖然係經歷了幾個鐘的痛楚,但我的信心沒有動搖!但係痛左咁多個鐘咁都應該要睇醫生,我打左兩次電話要診所都無人聽電話,主安排好好o家,佢唔駛我打第3次電話,約三點我開始無咁痛,仲可以四圍走動,就係咁今晚又可以如常上堂...
可能無咁痛個人精靈返少少,於是聖靈提醒我出了6月份考公開試個result (如果聖靈唔提醒我我今日係唔會去開信箱,因為放學返到屋企好夜,同埋行樓梯由地下行去4樓我又病病地喎唔想行囉),既然係聖靈提醒我我當然相信這個一個事實!於是即刻用去d forum 度睇下有無人討論呢件事,原來有些考生昨天已經收到result,這刻心裏有些緊張,返屋企開信箱好定係返學好,最後我選擇了返學,因為我知道早點兒知道個result 同放學返屋企睇個結果係唔會改變,更何況我確曾為我考試的成績祈禱,我相信主為我預備的一定係最好,我唔須要擔心,就算係我今次唔合格,將來主一定會為我預備一條更加平坦及易走的路給我!
「你們若常在我裡面、我的話也常在你們裡面、凡你們所願意的、祈求就給你們成就。」(約15:7)
因為考試係6月頭,月頭埋呢d 埋數日子咁多野做,我只係安排到請1日假去應付兩科的考試,加上又要準備SFM 份presentation時間實在太緊逼,我自己真係無信心會合格!我自己覺得準備唔足夠,就算係有信心都只係得一科。同埋考公開試有信心唔代表一定會合格,經過我咁多年考公開試的心得,當越有信心反而個結果係失望!
終於都放學返到屋企,打開個信箱見到封信,我無即時打開,到我返到屋企換完衫,再拆開個信封,我仲未有勇氣打開睇個result,到我慢慢打開封信個心跳得好快、心情好緊張,一望個result......嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!合格、合格呀!!仲要係兩科都合格,心裏非常感恩。我即時同我老豆講出左個成績仲要兩科一齊合格,仲同佢講祈禱係有用,主係會為我地預備的!願一齊榮耀頌讚都歸予我們天上的父amen!!

沒有留言:

張貼留言