2010年8月20日 星期五

Pekkle 膠錶

今日又要起公司拎返袋泥返屋企,加上沿途一路行一路買野,所以大包細包咁去到吹先生到,今次去吹先生到為左帶走Pekkle 新出個隻白色膠錶帶錶$129,隻錶真係越睇越靚...
一去到吹先生度,佢即刻拎左3隻比我揀,仲同我講叫我自己揀一隻,平時佢都係自己拎比我然後收錢,點知佢加左句話我 "費是你一陣又話唔完美起度唱佢喎",我邊有唱佢喎,我只係講事實,咁我買到件貨係唔完美係個事實嘛!
因為我拎住幾袋野,掛晒起隻手度,要揀都比較困難,於是吹先生行埋離拎左我手上個幾袋野,我初時以為佢想睇下我買左乜,原來唔係呀!佢都幾細心喎--->完全估佢唔到囉!佢想我睇得舒服d拎左我幾袋野後佢幫我掛起左,到我比完錢之後佢拎返比我,我都係第一次去吹先生到買野可以揀,但係比得我揀,一陣返到屋企如果我見到自己左揀右揀又係唔完美我都係唔開心--->我都覺得自己麻鬼煩點解我會追求完美呢






沒有留言:

張貼留言