2010年8月29日 星期日

Juice Beauty~Green Apple Peel Sensitive

今期潮流興有機,於是我都唔執輸搵D 有機護膚品用下!

我自己唔係咁鐘意用有磨砂粒的產品,所以今次買了Juice Beauty~Green Apple Peel Sensitive,這是甚麼東西呢?佢係類似磨砂咁樣,可以令可皮膚上的死皮脫落。用完之後皮膚會好滑,但佢會比磨砂膏麻煩少少,佢要敷起面上10分鐘後再用水清洗乾淨,因為這個產品有果酸成份,敏感皮膚建議用Green Apple Peel Sensitive果酸濃度10%對皮膚的刺激相對亦會較低,我自己並不是敏感皮膚,只係買的時候for normal skin 個個剛剛缺貨,所以我才會買Green Apple Peel Sensitive。

剛打開瓶蓋便可以嗅到好清香的蘋果味,只要敷10分鐘可以清水沖洗,便可以感覺到皮膚白滑的皮膚重現,而且沒有崩緊的感覺!

沒有留言:

張貼留言