2010年8月16日 星期一

塌樹

森樹~第135天
今日淩晨3點幾溫緊書的時候突然見到塌樹!邊度塌樹咪就係我屋企盤森樹囉!真係三更半夜塌樹都唔知應該通知食環署定係樹木辦,起無人協助我底下心裏都有d傍惶,因為我唔知包泥放左起邊,我又擔心會令到森樹枯萎,話晒都對住森樹都有4個月,或多或少都有感情,加上自從我識得種植物後,我就視佢地為我的仔女咁,每日都會擔心佢地唔夠水,又擔心佢地唔夠光,各方面的悉心照顧,真係估佢唔到最後都塌下...
其實一直都知道森樹的泥土太鬆散,其實呢盤樹買返來的時候係有兩棵,其中一棵不幸枯萎,我只係就咁拔掉佢,之後無再加返d 泥土入去個盤度,因此這盤森樹的泥土比較鬆散,加上我唔識得點樣拎起盤森樹幫佢換過d 泥,所以我一直只係監察住佢的生長,今日佢終於都不支塌下,我只係求其幫佢固定返,等我明天返公司拎返發叔包泥回家,再慢慢嘗試如何弄走d 舊泥土先 (因為現在用個種泥土好奇怪,又唔吸水,同埋泥土乾左之後會實晒,有呢怕會影響小森樹的生長)...希望小森樹仲可以挨多兩日啦!




沒有留言:

張貼留言