2010年8月17日 星期二

Hitachi Face Crie Ion Cleansing NC-5500

其實我自己本身已經有一部導出儀,但係我自己覺得導出效果唔明顯,所以一直都研究緊有咩牌子的導出儀效果會明顯些...其實兩年前已經搵到一個品牌Handybio,因為佢部機本第都幾貴,所以我唸住去試左個效果先至買,我至少book 過3次去試但沒有一次係成功,所以購買handybio 部機就一拖再拖...

近排見formu 好多人討論Hitachi Face Crie Ion Cleansing NC-5500呢部導出儀,由於呢部機本身好平只係$520,加上佢只須用爽膚水做導出便可,於是我唸都無唸就買左lu..
導出儀的正面
導出儀的背面
如包裝盒所示,將化妝棉放入導出機,然後再倒化妝水 (份量要多,因為要在面上移動,如果份量不足夠會造成面部拉扯,弄傷皮膚)
每次使用導出儀於面上清潔3分鐘,而導出儀本身set 了每3分鐘會自動關機,所以好方便唔會超過時間!

我自己洗完面後,用爽膚水抹了面部一次,當時未能抹出任何污垢,我已經係日日化妝,但當用完導出儀後可以清楚見到化妝膚明顯有少少黃色,並不算太污jo (今次我用的強度為2,因第一次使用強度宜由較細開始)

見塊面唔係太污jo,所以試埋起條頸看看效果,因為平時頸部都會搽護膚品,一用之下真係十分驚人,原來我條頸比起塊面係污jo咁多...可能係平時只會洗面唔會洗頸所致,其實一路起條頸度碌時好明顯見到碌左部份係白淨d...

沒有留言:

張貼留言