2010年8月2日 星期一

Ahava Energizing Body Mud Mask (Mandarin Cedarwood)

自從用過Ahava 的磨砂後,很想試用埋佢其他的產品
平時面搞得多,所以要向下移,今次係搞埋個身。身體護理平時真係好少理,最多都只係沖完涼搽cream,但係身體護理都係有雖要的!
自從雙腿多了很多蚊印後,我更加著眼於身體護理,現在更多了一個新玩意,就係自己起屋企做spa,個多月前買了Ahava Energizing Body Mud Mask (Mandarin Cedarwood)。見佢都放了在家有一段時間,又係佢出動的時候了。
我講比朋友聽佢地都笑我,話我有無咁high 學人敷埋海泥,你咪埋敷完之後成條腿白雪雪、滑嘟嘟。就連蚊印都退得快d,而且敷完之後皮膚滑一滑,個種滑嘟嘟的感覺真係要用$去換返離囉
最重要及一個非常滿意的效果:平時背脊好多暗瘡,因為d 暗瘡起背脊所以好難處理,我自己比較豪會用這個Body Mud Mask 敷勻全身,用後發現背脊的暗瘡第二天已經凋謝了及暫時沒有再長出。單係這個效果足以令我回購這個產品,一星期做一次spa 都唔會好過份吖,況且一樽都只係$320,平均每次只係百幾蚊,但係自己敷會比較麻煩,因為要反手搽個背脊,但係出街做一個spa動輒都要成千元,所以我都係鐘意乜都自己搞掂

Ahava Energizing Body Mud Mask 它的原材料是取自死海,海泥含有天然的鹽海淨膚因子,能淨化毛孔污垢,促進新陳代謝,軟化皮層及增加皮膚平滑度。所以每次用完皮膚好白淨及充滿光澤。

因為含有鹽份,所有皮膚乾燥或有傷口時避免使用 (如果用左只係會覺得乸)
這樽Ahava Energizing Body Mud Mask 我自己薄敷勻全身約可以用到三次,如果想效果好d 當然係厚敷會好d 啦,如果厚敷一樽可以用到兩次。佢個氣咪好清新--->其實都幾香,淡淡的柑橘味

沒有留言:

張貼留言