2013年1月28日 星期一

蜈蚣

於29/12/12我起花墟買了一盤榆樹,一向都知道起花墟買的植物係會比較污JO,經常都會付送一些小昆蟲作為一份小禮物!

我種左呢盤榆樹都差唔多有一個月,一直都唔係好覺得有小昆蟲的出現,心唸都幾好,盆植物都算幾乾淨,誰不知今晚無意之中比我發現.....

我見到盆植物內有一粒圓形的物體,我初時仲以為係盆植物太濕所以種出了一D 菇菌出嚟,我自己除了識得種植紫羅蘭之外,其他所有的植物我真係一竅不通。

本來唸住拎支牙簽整走呢粒"菇",誰不知唔搞佢又自可,一搞佢......原來佢係識得移動,我即時毛管棟,當佢攤長左之後,我發現原來佢係一條蜈蚣...真係比佢嚇到半死,我又唔想掉左盆花去,唯有繼續睇下點先至可以整走條蜈蚣。

最後,我同蜈蚣博鬥左好耐,整極都整唔走佢,佢又長又爬得快,我唸呢條蜈蚣仲係幼蟲,大概兩寸長,我幾經辛苦終於都將佢整左落去個廁所度,但係呢....原來蜈蚣係唔怕水,浸佢唔死,又沖佢唔走,我起個廁所度買左佢成半個鐘,因為我好怕佢爬返上嚟,最後比我唸到不如倒D漂白水、滴露之類的野落去個廁所到希望可以消滅佢。我倒左一蓋滴露落廁所佢就整時反轉左仲向下沉及原全無反應,今次再沖水佢終於都消失了,總算可以安心瞓覺,而盤榆樹我再用植物消毒液處理一次,雖然都知係唔會再可殺死蜈蚣呢類昆蟲,但心靈上總叫好過一點點....

沒有留言:

張貼留言