2013年1月12日 星期六

L'Oreal~Excellence Fashion Sparkling Visible Color

我一向都係出街染髮貪其方便,又唔駛煩只要坐低起salon 就可以搞到靚靚咁離開!

但我自己又係一個坐唔定的人,要我困住起salon 幾個鐘先至走得我個心會好坐立不安,所以我多數都係半年左右先至染一次髮,因為忍受唔到白髮長得太長!

不過年紀大了頭上的煩腦絲就慢慢的變白,頭上的白髮好影響儀容,但要我坐定定咁去染髮真係唔想。

所以我成日都想自己動手試下染髮,但一直都只係得個唸字,從來都無唸過實行。

今日終於都付諸實行,我尋日已經去買了一盒染髮霜,市面上有太多染髮霜的品牌,我真係唔知買邊隻好,本來係想買早排好流行的泡泡染髮霜。

最後我決定買L'Oreal,因為我染開髮間salon 都係用呢個牌子,我唸住平時用開又無敏感染完之後又唔傷髮質,買佢就實無錯。

但係L'Oreal的染髮霜都有好幾隻,我真係唔知每一隻有無分別我只會以價錢去衡量產品的質素。

幾款L'Oreal的染髮霜入面最貴就係Excellence Fashion Sparkling Visible Color ($62),所以我就買呢隻!

揀好左品牌之後就係揀顏色,買的時候係有一個染了色的頭髮版起度,我見隻隻色個效果睇落都好深色,所以我揀左P64 濃烈銅紅色;

其實睇個盒上印有染出嚟的顏色同個染了色的頭髮版真係相差好遠、好遠,而我自己的髮質本身好烏黑,所以更加難可以染得到盒上的鮮艷紅色...

唯一一個地方可以比較出色的地方個白髮密雜的地方...

經過今次自己染髮成功後,我唸我以後都會選擇自己染髮,因為方便、快捷,而且價錢平宜,平時出街染髮要$650,現在只要花1/10的價錢就可以了。

L'Oreal Excellence Fashion Sparkling Visible Color 染完出嚟的效果同我平時起salon 染係一樣

頭髮沒有嗅味、頭髮好柔滑、又有光澤,加上又唔傷頭髮、白髮又能完全覆蓋......讚

唯一唔好的只係染出嚟個顏色唔夠出,可能只係我自己本身的頭髮比較烏黑,因為我上網search 過見到好多人用呢隻染髮,效果同個盒的顏色係一樣....

而我只係起個堆白髮度先至見到個盒上鮮艷顏色的效果,可能我頭髮的顏色淺色少少就可以做到呢個效果罷。

從今天起每個月染一次髮都唔會肉痛之餘,又可以一邊做自己野一邊染髮,總好過要坐定定起salon!

沒有留言:

張貼留言