2013年1月24日 星期四

Lancome Teint Miracle

終於都用晒瓶RMK粉底,可以試下第二個品牌,其實我塊皮咁乾真係唔知做買咩品牌好,個個牌子都好想試,但係又唔知買到返嚟之後完來佢係太乾唔啱自己用。

之前有blogger 起我個blog 度message 介紹左幾款保濕度較高的粉底比我,其中一款係lancome,我自之舊亞姐都係用呢個牌子,而佢亦都讚過lancome保濕度好,所以我大膽咁買嚟試。

我去到lancome counter,見到lancome有一款相對地比較貴的粉底,我自己個人成日都覺得一分錢一分貨,我絕對相信所有野一定有佢貴的道理,我自己見到貴的當然係一心一意唸住買最貴的,點知個ba 話我唔須要用到貴個款粉底,佢話用我依家買呢隻已經好夠,我即時打個突,佢地唔駛跑數的?明明可以賺多少少錢,為何會阻攔我買較貴的呢?

我同BA 講我只係希望個粉底保濕度夠高就已經夠啦,個BA 都係介紹我買Teint Miracle,佢話呢款真係岩我用,唔駛買到咁貴,算啦既然佢再三的介紹我買呢隻,咁我就買左Lancome Teint Miracle,顏色選擇了O-015最自然的顏色,個粉底比較薄,所以唔好要求佢個遮瑕度會係好高,個粉用左半日都無變暗,持久度都高,唔會咁溶,但係保濕度就未達到我的要求,用左未到半日塊面又乾到甩皮......睇嚟我又要再去尋找一隻超高保濕度的粉底!


買粉底時送的面霜SAMPLE

沒有留言:

張貼留言