2013年1月8日 星期二

Elemis Pro-Cllagen Marine Cream

之前聽朋友講話Elemis Pro-Cllagen Marine Cream好好用,我自己又心思思想試下,但當我知道個價錢之後我就唔捨得試,上年再上年我襯住有X'mas set 買,所以我買左 一set 入面有埋Elemis Pro-Cllagen Marine Cream的來試試。

呢個cream 個氣味好特別,話佢香佢又唔係,佢有一種好清新的海洋味,我唔適合點樣可以形得比較貼切,但個人好喜歡這個氣味!

個cream 個質地滑,好易推,搽左佢之後即時會感覺到面部好飽滿,好似吸收左好多水份咁,皮膚的彈性即時提升,補濕度好好。值得回購只可惜係佢太貴,要慎重考慮何時回購....

沒有留言:

張貼留言