2013年2月1日 星期五

cosme-de.com

之前起Gi Gi 個blog 度見佢介紹左一個website-cosme-de.com,依加買Aromatherapy Associates的產品仲有75折,我自己本身好鐘意用同香薰有關的產品,所以我就去8卦下呢個牌子究竟有乜野產品適合自己。

見到Aromatherapy Associates佢有一個overnight repair mask (USD49.00=HKD387.59),我見到呢個mask就即刻想買嚟試,大家都知我自己皮膚比較乾,所以我依加要晚晚都敷補濕mask,我自己咁懶,所以一支敷得過晚的面膜對我來講真係好方便!

我研究左好耐,究竟起呢個web訂貨有咩風險,如果比左錢收唔到貨又會點?最後睇晒所有同有關送貨的資料後就訂左一個mask 試下先!

呢個web 都有幾多唔同品牌的護膚品賣,cosme-de.com個office 起香港,如果香港人訂貨佢地保證可以兩天內將貨品送到指定的地點,佢地係用宅急便送貨到我家,送貨速到真係好快。

個日我付款後我收到cosme-de.com的確認訂貨資料,個電郵寫晒我大概幾時會收到我的訂單,佢預計送抵的時間約7-14天,但係個web 明明話香港送貨時間係兩日內,當我見到個mail 真係有少少擔心以為自己受騙!

所以我再去個web 度仔細研究,最後我發現原來cosme-de.com係有一個web 專for 香港地區,個web 係 HK.COSME-DE.COM,原來香港個web可以用港幣付款,而COSME-DE.COM是國際網站只接受人民幣及美金付款。HK.COSME-DE.COM網頁內的貨品的售價比起美金係平宜少少,今次又買貴左添!

正正因為我唔係起香港個web 度訂貨,所以我收到確認電郵時個預計送貨時間係較長,而事實我真係兩日之內收到我的貨品!速度買,同時所售賣的品牌香港好多地方都無得賣。下次我會再起呢個web 度訂護膚品!

呢個web 都係細心及認真,送運時用晒bubble 紙包裝好我件貨,雖然我只係買一件產品但係都毫不吝嗇咁放咁多bubble 紙!

沒有留言:

張貼留言