2013年1月26日 星期六

單車生態遊~南生圍

今日同左幾個同學參加了東華三院biciline 單車生態遊社會企業的單車生態遊,我地今次選擇了去南生圍,其實好多年都無踩過單車,所以可以去踩單車都好開心,如果我地自己識路踩去南生圍,咁我地就唔會報呢個單車生態團,因為唔駛限時限刻,想幾時踩就踩時踩,想食乜就食乜,呢個團其實話貴又唔係好貴,話平佢地又唔係平,每位$280,但係佢個網post 出嚟係每位$220,可能係物價飛賬所以加了價,團費包午膳、乘搭橫水渡及單車。

幫襯呢d 社會企業都有一個好處,就係可以協助一些弱勢社群的一群受惠於不同的培訓機會,投入就業市場,自力更生。今次的活動總算係就社會出了一點點的綿力。

我地大概十一點左右就去到biciline,之後就揀單車、試頭盔,再有一個powerpoint 講解整個旅程,揀好單車之後我地就去食飯。

個團包括的午膳於自家人餐廳享用,五餸一湯,都算係幾豐富,午餐食物質素都唔差。

食完飯之後約一點鐘,出發之前導賞員ken叫我地一齊做熱身過動,目的只是為了避免途中會抽筋...

呢個團包乘搭一次橫水渡,如果自己去踩就未必知道有呢個景點,亦都唔會浪費錢去搭,因為短短的一程就去$5,橫水渡係由人手划艇,每次大概可以坐8-10人,個呢個橫水渡的幾特別!

參加呢個團都幾遊閑,一D辛苦都無,多數都係踩一陣就會有休息的時間,或者停下來去一D特別的景點參觀!我地一點鐘開始向南生圍出發,四點半左右就完成了整個旅程!整個旅程最辛苦都係回程時有幾個地點有D 上斜位,其餘都係平路。起元朗踩單車,原來大部份都係踩街路,佢地無乜單車徑,所以有時都會覺得有少少危險!

今日去踩單車完全唔記得左去呢類郊區地方係要做防蟲準備,可能係冬天的關係成個人都包到實晒,斷估都唔會比蚊咬啦,點知....隻手係外露的,就係咁又中招啦!如果夏天去就係一定要帶防蚊及防晒產品。

蕃茄薯仔湯

粟米斑塊

咕魯肉

蝦仁炒蛋

油菜

全港第二大的蘆葦叢,第一大的蘆葦叢為於米埔。蘆葦叢可為不同的生物提供食物及棲息處。

懶洋洋的白色唐狗,隨街瞓...

呢度就係南生圍最佳的攝影景點

好開心開以見到一群候鳥尖三角形咁在天空上飛過,實係驚唉!
超滑的豆腐花$9一碗

起南生圍入面的一間食豆腐花的士多養的小白免

黑羊

荷塘

荷花-出於污泥而不染

食完晚飯之後就去左食元朗區最出名的甜品~B仔涼粉,超大碗我地6個人share 一碗$65
(原來係有份新B 及舊B,我地今日係去左舊B)

沒有留言:

張貼留言