2013年1月18日 星期五

Guinot Instant Radiance Moisturizing Mask

入冬後天氣變得乾燥,我的皮膚不能承受這乾燥的氣候,所以我四出咁搵好多保濕的面膜用,今次買呢個Guinot Instant Radiance Moisturizing Mask係我平時買開護膚品的店鋪買的,呢間護膚品店有得買美容院裝產品,如果個款產品有salon size,我一定會買salon size,因為咁會平好多。

我之前都用過Guinot的產品覺得佢都唔錯,所以今次聽個BA 講試埋佢個Guinot Instant Radiance Moisturizing Mask,佢話呢個mask 係非常之潤,從來無客人話佢唔夠潤,所以我就放心試下佢,呢個salon size 150ml-$480,呢個價錢可以買到咁大支面膜,真係超抵,但抵還抵好唔好用又係另外一回事,如果唔好用幾抵都無用!

呢個mask 吱出嚟見到佢的顏色好似d mud mask 咁,但只係顏色似,佢個質地好滑,好容易推開,一路推一路感覺到涼陣陣咁,佢有一陣好濃的香薰味,當敷晒成塊面之後,我成塊面都覺得好似敷緊一陣薄荷起塊面度,好冰涼,呢幾日又凍冰冰咁,所以敷住佢個感覺唔係幾好受,相信夏天敷佢個感覺會好正!

因為面膜的成份有香薰油所以都比較滋潤,敷完之後要用濕的紙巾將面膜抹走,抺走面膜後面上留有一層薄薄的油份,面上涼陣陣的感覺都維持到成個鐘,我自己都幾鐘意呢種涼陣陣的感覺,同埋個面膜好難先至可以洗得乾淨,面膜滋潤度高,只係很難洗得乾淨呢點就真係好點兒難搞,以價錢呢講真係好抵用,日日敷又唔會肉亦,都值得買嚟用,但一定要買salon size。

沒有留言:

張貼留言