2013年1月5日 星期六

Elemis X'mas set @ 2011

呢set Elemis X'mas set 其實係2011年聖誕時買的,次次都係買左放左成年之後先至可以拎返出嚟用。因為外國網購護膚品的網站全部都唔ship Elemis 的產品到香港,所以我又少了一個途徑買到平價的Elemis,好在我一路買開護膚的水貨店都有Elemis賣 (起Joyce Beauty 買Eelemis 實在係貴到買唔落手),我買Elemis主要係想試下係人都讚好用的超貴護膚品Pro-Collagen Marine Cream & Cellular Recovery Skin Bliss Capsules 呢兩個產品都係Elemis的皇牌產品。

本來我係想買另外一set 只有Pro-Collagen Marine Cream & Skin Bliss Capsules (呢set 係product size $1,800),個sales 問我係咪已經用過呢個產品,我答無用過想試,佢話未用過就買我依加呢set,因為呢set 有齊呢兩件皇牌產品都只係$600,佢叫我試左呢兩件產品如果真係岩我先至買product size 個set,佢話如果唔岩用都唔駛嘥左d錢,佢又講得幾有道理,其實呢set 野真係超低用,只係$600就有齊以下六件產品,面部及身體護理產品各3件。
  • Papaya Enzyme Peel 50ml (Full Size)
  • Cellular Recovery Skin Bliss Capsules 14 caps
  • Pro-Collagen Marine Cream 30ml
  • Frangipani Monoi Shower Cream 50ml
  • Skin Nourishing Milk Bath 125ml
  • Frangipani Monoi Body Oil 35ml

沒有留言:

張貼留言