2013年1月14日 星期一

娥羅納英H軟膏

可憐!呢幾排天氣都唔算十分乾燥,但係我呢個乾性皮膚的缺水怪竟然......爆......爆......爆拆......

真係唔能夠接受,我又唔係住起D超乾燥的地方,真係不能接受我區住於香港,呢排濕度維持於50-70%,而我竟然爆拆囉!!!

因為我自己皮膚屬於極乾性,所以近呢兩個月我日日都敷保濕mask,我只係得星期五個晚偷左一次懶無敷mask 咁就出事啦...

夠竟係物極必反,定係我本身就已經係乾到咁呢

已經n咁多年未試過爆拆,所以屋企都無乜野可以急救我的爆拆皮膚!

今日去左買娥羅納英H軟膏,之前上網見好多人都話娥羅納英H軟膏依加有好多假貨,就連起藥房都買到假貨,所以我都唸左好耐去藥房買定係去萬寧買好!

我最後決定去藥房,因為藥房一定比起萬寧平好多,慳得一蚊得一蚊嘛

我記得細個時係用過牙膏裝,牙膏裝比較易拎出嚟用,但去到藥房佢無得賣,只有樽裝 (細$30/30g,大$60/100g)

因為藥房無我想買的牙膏裝,所以我走左去屈臣氏,牙膏裝$16.60/10g,反正附近仲有一間萬寧所以又行埋過去睇下,萬寧平少少$15.90,一次買兩支仲平d,不過我唔係成日用所以唔駛買咁多支...

至於大樽的價錢萬寧&屈臣氏對比起藥房貴成$10,但如果唔係去得可靠的藥房呢$10都係要比佢地賺囉!


雷射標簽, 有佢先至係正貨

沒有留言:

張貼留言