2013年1月19日 星期六

Hello Kitty & Friends Sweet Delight-No.14 Ahiru No Pekkle

7-11第二輪糖果係列於16/1/13已經推出左,而我都已經換左一個,只可惜我只係中左13號Hello Kitty,今次的策略都係上網bid,因為唔駛嘥錢買賣d 無謂野,我今次真係百思不得其解,呢個公仔係$20起bid,本來應該仲有成個星期先至完,但係星期五晚收到賣家個e-mail話我成功bid 左仲約我星期六去交收,我初時都唔明,但上網再睇返,個bid 真係已經結束,而我就成為了唯一一個買家,應該係個賣家提前結束個拍賣,所以我就可以用左一個超值的價錢買到。

賣家約左我今日起mk 交收,所以我今日特登走左出去拎,好開心可以用$20買到一個心愛的pekkle!

雖然第二輪的糖果系列中的pekkle 唔及甜品系列靚,但係以實用計,就係糖果系列比較實用,因為佢係一個長方小盒仔,可以放一d細少的物品,如萬子夾等....

沒有留言:

張貼留言