2013年1月24日 星期四

Solone Magic Waterproof eyepencil

我除了起海外的網站買護膚品及化妝品外,我都會留港消費,平時我會去一間專門售賣台灣出名的化妝品及護膚品的樓上鋪買野,其實今次去本來係想買個兩用粉餅,可昔去到無我想買的顏色,所以無無聊咁去睇下仲有無其他野岩心水。

自從我用開個隻Bourjois eyeliner 停產之後,我一直都搵唔到一隻令到我覺得呈心滿意的眼線筆/液,因為我唔鐘意補妝,如果眼線液的品質唔夠好,咁就好容易溶到變熊貓...

今次無意中比我試用到一隻價錢又平而效果又令我非常之滿意的眼線筆,用左佢十幾個鐘,少少溶都無,只係$40一支真係呢物超所值!

其實一直以來都好想搵返以前Tony & Tina 個隻閃粉眼線筆,用過Tony & Tina隻眼線筆有幾閃同埋有幾好用,自從佢淡出左化妝品界之後,我就再搵唔到一隻又閃效果又好的眼線筆。見到呢個台灣品牌又係話自己有閃粉我都寄予了好大的期望,用左之後先至發現,搵左咁多年都係搵唔到一個品牌有Tony & Tina咁閃的眼線筆。

不過點都好,Solone Magic Waterproof eyepencil用左佢十幾個鐘都唔溶,因為就做到防水、防油,防暈染的效果都係超抵讚,不過我自己就覺得有一樣野係有少少美中不足,就係佢係一支筆,因為平時我要畫到條眼線個尾好尖幼,而筆就好難先至可以做到我想要的要求...

我過幾日會再去買多幾支唔同顏色的來用,咁抵又咁好用,唔買多幾支邊對得住自己喎....

沒有留言:

張貼留言