2013年1月5日 星期六

Elemis~Cellular Recovery Skin Bliss Capsules

現在天氣咁乾燥而我的皮膚係極乾性缺水皮膚,所以起冬天都幾難搞,今年比起往年更加努力咁搵一D 補濕度極極極高的護膚品,無法啦年紀大了皮膚的質素係隨之而下降。

今次終於都可以試到我一直好想試的產品Elemis~Cellular Recovery Skin Bliss Capsules,其實真係想買佢嚟試好耐,不過佢實在係太貴,又唔知係咪真係有效所以唔係咁捨得買。

一次偶然之下我買了一SET 聖誕SET 入面有齊我想試的貴價產品。Elemis~Cellular Recovery Skin Bliss Capsules分為早晚兩種,早上用紅色魚仔;晚上用綠色魚仔。唔同顏色的魚仔有著不同的功效,而且成份亦完全唔同。

紅色係瑰致,綠色係薰衣草。魚仔入面的護膚品係油狀的質地,亦都係我的至愛。雖然係油狀搽上面唔會笠,推幾下就被我乾涸的皮膚完完全全地吸收晒,我為了測試咁個魚仔有幾掂我已經兩日無敷MASK 只係靠佢睇下佢捱到幾耐。魚仔配搭埋Pro-Collagen Marine Cream 真係好掂的配搭,用完佢之後上粉都幾貼,面上浮粉的情況改善,佢個滋潤到都幾高,只係價錢比較貴...


魚仔入面的護膚品係油狀的質地

沒有留言:

張貼留言