2013年1月4日 星期五

anumi

塊面乾到好得人驚,所以近呢幾個月我成日都起度研究有D 咩產品可以急求一下我塊面,無法啦,塊面係要見人,人地望到我塊面甩晒皮又浮粉,嚇都嚇死人啦。

早排睇雜誌見到有一個全天然成份的護份品賣廣告~anumi,第一眼見到個廣告有少少心動,好想買嚟試,日子耐了又遺忘了,今日唔覺意去行下萬寧,無意中見到有個counter,於是咪走埋佢睇下啦,睇睇下有個ba 走埋晒sell我,我見佢介紹佢地皇牌三寶比我時,其中煥肌奇妙再生精華係油嚟,我聽到佢質地係油我對眼又發光,唔知點解我好鐘意用油狀的護膚品,唔知呢!成日都覺得油係會比較滋潤。

試上手,產品都幾潤,加上成份真係好天然,而產品亦都係用蘆薈汁來生產,只係略略睇下佢個成份,都覺得ok,加上產品是於澳洲生產,所以就更加放心購買。

試完個質感後我決定買煥肌奇妙再生精華$550,個ba 話依加買再件產品即時有75折,我當然唔執輸即時買多件產品,拎最大的優惠啦。

個ba 明明話我知如果享用左75折就唔會有pack sample送,所以個ba 額外再送左兩個sample 比我試,但係我去付款時找銀又送左pack sample比我喎,所以即時抵晒!

個ba 話由於產品成份天然,無有防腐劑,所以存放期比較短,一年之內要晒。

呢set 係送個pack sample,入面都有6樣野

沒有留言:

張貼留言